13 Haziran 2010 Pazar

Celal Yarıcı - Sustum / Haberin Var Mı? (2010) Full Albüm İndir Mp3 İndir Celal Yarıcı - Sustum / Haberin Var Mı? (2010) Full Albüm İndir Mp3 İndir

Haberin Var Mı?
Söz & Müzik: Hasan Hüseyin Demirel
Sustum
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Alışamadım
Söz & Müzik: Aşık Mazlumi
Al Allı Yar
Söz & Müzik: Kadir Demirel
Git Buralardan
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Sılada Sılasız Kaldım
Söz: Abdürrahim Karakoç Müzik: Aşık Emrah
Vur Vur Yarala Beni
Söz & Müzik: Necati Gül
Doya Doya
Söz: Kami Karakurt Müzik: Celal Yarıcı
Tahsilli
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
El Kızı
Söz & Müzik: Aşık Garip Memo
Kar Yolla
Söz & Müzik: Anonim
Eller Mutlu Olsun
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Ulan Zeki
Söz & Müzik: Kıyas Doğukan
Çıt Le Le
Söz & Müzik: Heme haci
Ağlar Yakup
Söz & Müzik: Anonim

İndirme linki üstteki duyuruda yazmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder